Els Mossos d’Esquadra detenen un home per un robatori amb violència en un forn de pa de Manresa
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra van detenir dimecres 9 de desembre, un home de 18 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Manresa (Bages), com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.
Lloc dels fets.

SOCIETAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/12/2020 11:59
Els fets es remunten al passat 27 de novembre quan, cap a les 07.40 hores, un jove va entrar a robar en un forn de pa de Manresa. L’individu va amenaçar amb una navalla la treballadora i li va exigir els diners de la caixa. Seguidament va fugir amb la recaptació. Arran dels fets, els mossos van iniciar una investigació que va permetre identificar qui havia estat el presumpte lladre. Aquest va ser detingut dimecres 9 a Manresa. El detingut va passar ahir a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.

Arxivat a: DETINGUT   FET DIVERS   ROBATORI AMB VIOLÈNCIA   FORN DE PA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]