La Residència de Cardona rebrà suport de la Fundació Sant Andreu Salut
Les dues entitats han signat un conveni pel qual Sant Andreu Salut oferirà suport en totes les àrees d’actuació, però amb una especial atenció en l’àmbit assistencial i a la Direcció de la Residència.
La Residència de Cardona rebrà suport de la Fundació Sant Andreu Salut.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/12/2020 12:28
La Residència de Cardona i Sant Andreu Salut (SAS) han signat un conveni de col·laboració pel qual Sant Andreu Salut oferirà una estreta col·laboració i suport a la Fundació Residència Tercera Edat Sant Jaume de Cardona. El suport que ofereixi SAS anirà adreçat a totes les àrees de l’entitat cardonina, però es prestarà una especial atenció en l’àmbit assistencial i un suport continuat a les necessitats de la Direcció de la Residència. El conveni de col·laboració arriba després que la Fundació Residència Tercera Edat Sant Jaume de Cardona sol·licités assessorament i suport durant alguns moments de la pandèmia de covid-19.

Fruit d’aquesta relació de col·laboració, les dues entitats han acostat posicions i han determinat que SAS presti suport de manera continuada a la Residència de Cardona. L’acord té més sentit que mai, ja que arriba en un moment especialment complex i incert, que afecta directament l’entorn social i de salut. Aquest fet implica necessàriament una gestió i implementació d’unes estratègies i plantejaments més creatius i amb una anàlisi de context amb un prisma diferent del que s’ha fet fins ara. El suport de SAS cap a la Residència de Cardona contempla aquestes 5 grans àrees: 1.

Incorporació de la direcció de la Residència Tercera Edat Sant Jaume de Cardona al Grup de Treball (GT) de les directores de l’àmbit dependència de SAS. 2. Acompanyament en els processos de suport (gestió del sistema de qualitat, participació en auditories i assessorament en la gestió de compres i proveïdors). 3. Gestió de les persones de l’organització (formació, pràctiques, etc.). 4. Servei de suport arquitectònic (assessorament arquitectònic per a possibles readaptacions d’espais). 5. Suport, assessorament i acompanyament en tots els aspectes de l’àmbit econòmic- financer. (Implementació del pla de viabilitat del centre). Totes aquestes línies de treball acabaran donant lloc a un gran ecosistema d’aprenentatge i coneixement viu que es desenvoluparà dins l’organització i connectarà tot l’equip, agents i persones, per aconseguir la missió de l’equipament.

Arxivat a: RESIDÈNCIA   CARDONA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament compra 8 habitatges d'un edifici del carrer del Cos que es destinaran a situacions d'emergència social
El consum d’aigua el 2020 augmenta 6 litres per habitant i dia respecte el 2019
Un taller debat com fer més atractiu viure i treballar a l’entorn rural del Bages
Peñarroya se'n va cedit al Palmer Alma Mediterránea de LEB Or
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]