Hospitals de Manresa del segle XX
La Fundació Althaia té des del 2018 un projecte col·lectiu per recollir i deixar constància de les transformacions que ha viscut l’atenció sanitària a la ciutat de Manresa en els darrers 50 anys fins a l’actualitat. En aquest marc, la institució acaba d’editar el llibre Els hospitals a Manresa. Història d’una transformació.

LA FOTO DEL DIA / Redacció:/Foto: Althaia  
03/12/2020 14:09
El llibre es pot adquirir al quiosc de l’Hospital de Sant Joan de Déu i a les llibreries de Manresa per un preu de 25 euros. Els beneficis es destinaran íntegrament a la millora de l’atenció a infants i joves de la Fundació Althaia. L’objectiu d’aquest programa de mecenatge és renovar aquests espais per tal de poder incorporar les metodologies de treball més pioneres, en què el nen sigui el centre de tot el procés i humanitzant els espais per aconseguir que el pas dels infants per l’hospital sigui una experiència de coneixement i creixement.

El projecte inclou diferents actuacions que s’aniran executant per fases en funció dels resultats de la campanya. Hi ha prevista la remodelació de la Unitat d'Hospitalització de Pediatria i de Neonatologia, l'escola i l'hospital de dia pediàtric. També la humanització de les consultes externes i urgències de Pediatria, així com posar en funcionament la ressonància magnètica pediàtrica.

Arxivat a: HOSPITALS DE MANRESA   SEGLE XX   LA FOTO DEL DIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira de l’Estudiant reunirà una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional
S'obren les inscripcions a les proves d'accés als cicles formatius de l'Escola d'Art de Manresa
Premi Emergent d'Arquitectura i Bioconstrucció
L’Ajuntament reactiva la recollida de mostres d’ADN caní
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]