Endesa promou la renovació del Bo Social de prop de famílies manresanes
Aquesta xifra representa un 14% del total de beneficiaris de la ciutat –clients d’Endesa– que reben aquesta ajuda destinada a pensionistes, famílies nombroses i persones en situació de vulnerabilitat.
Endesa promou la renovació del Bo Social de prop de famílies manresanes.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/12/2020 14:58
Endesa insta i promou la renovació del Bo Social que han de realitzar prop de 200 famílies de Manresa, des d’ara i fins a final d’any, per tal de poder continuar  beneficiant-se d'una reducció d'entre el 25 i el 40% en la seva factura de la llum. Es tracta del 14% del total de beneficiaris que actualment perceben aquesta ajuda a la ciutat i als quals els caduca el seu descompte abans del 31 de desembre.

Tal com estableix la normativa, les persones beneficiàries d'aquest descompte han de tramitar una sol·licitud de renovació cada 2 anys per a verificar que continuen complint els criteris d'assignació definits pel Govern central i, així, mantenir el descompte en la factura elèctrica. En aquest sentit, Endesa tramita a Catalunya una mitjana de 7.000 sol·licituds mensuals de Bo Social, de les quals un 70% es resolen favorablement per part del Ministeri de Transició Ecològica amb una vigència de 2 anys.

Arxivat a: ENDESA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]