El CAE i el Museu de la Tècnica suspenen la 3a edició del Kapla al Museu
El CAE i el Museu de la Tècnica han acordat suspendre la 3a edició del Kapla al Museu que s’havia de celebrar el cap de setmana del 21 i 22 de novembre al Museu de la Tècnica de Manresa.
El CAE i el Museu de la Tècnica suspenen la 3a edició del Kapla al Museu.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/11/2020 12:41
Finalment no es podrà celebrar la 3a edició del Kapla al Museu que el CAE i la Fundació Fundació Aigües de Manresa–Junta de la Sèquia havien programat per al cap de setmana del 21 i 22 de novembre. El motiu és la pròrroga durant 10 dies més de les mesures de prevenció de la Covid19.

Malgrat les previsions desfavorables, des del CAE i el Museu de la Tècnica no s’ha deixat de treballar en el disseny i la preparació d’aquesta nova edició del Kapla al Museu, sobretot en els aspectes organitzatius derivats de l’adaptació de l’activitat a l’actual context de pandèmia.

En aquest sentit s’havia previst reduir les activitats, crear espais de joc distanciats, fer inscripcions prèvies.... L’objectiu era tenir l’activitat a punt per si es produís la suspensió o una possible flexibilització de les mesures preventives, però la pròrroga finalment anunciada ho impossibilita totalment. Enguany s’havia de celebrar la 3a edició d’aquesta activitat que es va posar en marxa l’any 2018.

L’any passat hi varen participar gairebé 700 persones que varen poder jugar amb les més de 25.000 peces d’aquest joc posades per l’organització. El Kapla és un joc de construcció creat per Tom van der Bruggen a partir d’unes peces rectangulars de fusta. Les peces mantenen una proporció entre els seus costats de 1:3:5 i això permet aconseguir unes construccions força sofisticades.

El Kapla és un joc apte i interessant tant per grans com per petits. Més enllà de ser un joc entretingut i apassionant, està sent utilitzat en moltes escoles amb finalitats educatives perquè permet treballar la geometria de l'espai, la coordinació de moviments o el treball col·laboratiu, entre d’altres competències. 

Arxivat a: CAE   MUSEU DE LA TECNICA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]