Artés posa a disposició de la restauració un servei municipal de repartiment a domicili per esmorzars, dinars i sopars
L’Ajuntament i el projecte Camàlics han sumat esforços per oferir el servei en temps de pandèmia.
Artés posa a disposició de la restauració un servei municipal de repartiment a domicili per esmorzars, dinars i sopars.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/11/2020 22:46
La restauració del municipi d’Artés disposarà d’un nou servei municipal de repartiment a domicili durant els propers caps de setmana i mentre les restriccions per contenir la pandèmia que afecten al sector es veu afectat segueixin vigents. L’Ajuntament d’Artés i Camàlics, transport sostenible, han arribat a un acord per poder tirar endavant aquesta iniciativa a partir del divendres 6 de novembre.

Gràcies a la iniciativa de l’Ajuntament s’ha pogut contractar una persona de la població que es trobava en situació d’atur de llarga durada que serà la responsable dels repartiments els divendres de 20 a 23 hores i els dissabtes i diumenges al matí de 9 a 11, al migdia de 13 a 15 hores i als vespres de 20 a 23 hores.

Per dur a terme aquest servei, l’Ajuntament posa a disposició el vehicle elèctric de la brigada municipal, el qual ha estat adequat per l’ocasió. Els veïns i veïnes d’Artés podran contactar amb aquells establiments (ja siguin restaurants, bars o granges) que ofereixin aquest servei. L’establiment, s’haurà de posar en contacte amb Camàlics que activarà el servei a domicili. Camàlics és un projecte de distribució de nova creació amb la voluntat d’oferir servei des de l’economia social, sostenible i ecològica.

L’alcalde Enric Forcada assegura que aquesta acció és una mesura més que l’Ajuntament pren per ajudar a un dels sectors que s’ha vist més afectat per la crisis del COVID-19. A més, “amb aquest repartiment també aconseguim generar ocupació durant unes setmanes i potenciar la mobilitat sostenible en el repartiment d’esmorzars, dinars i sopars”. Tot i això, afegeix que “el primer cap de setmana ens el prenem com a prova pilot per veure com funciona i poder valorar el servei”. “Esperem que el servei funcioni i signifiqui un bon ajut que impulsi el sector de la restauració del municipi”, conclou. 

Arxivat a: MENJAR A DOMICILI   ARTÉS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]