Comença la temporada de castanyes a Manresa
Des de la setmana passada a la plaça Espanya ja hi ha el castanyer Manel Beas amb la seva paradeta de castanyes.
Manel Beas, torrant les castanyes a la seva paradeta. Foto: Jordi Preñanosa

SOCIETAT / Redacció/Manresa/Jordi Preñanosa  
05/10/2020 15:02
Segons Beas encara és molt aviat per veure com anirà la temporada d'aquest any  tot i que aquests primers dies ja ha rebut els primers clients que amb l'arribada del fred tenen ganes de menjar castanyes i fins i tot algun moniato. La clientela mantenen la distància de seguretat. També creu que aquest any pot ser bo si és que la Covid-19 ho permet. 

Per Tots Sants és una de les èpoques en què té més feina cada any i al voltant s'omple de cues tot i que aquest any caldrà respectar en tot moment totes les mesures implementades per al coronavirus. Com cada any Beas tindrà la caseta instal·lada fins al mes de desembre si la temporada és bona.

Arxivat a: CASTANYER   MANRESA   TARDOR  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]