Treballs de millora a diversos camins rurals de Manresa
L’actuació té una durada de tres setmanes i es farà sobre una superfície de 3,1 km de camins.
L’actuació té una durada de tres setmanes i es farà sobre una superfície de 3,1 km de camins.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/09/2020 09:43
Des de la Regidoria de Qualitat Urbana i Via Pública de l’Ajuntament de Manresa s’ha iniciat una actuació de millora d’alguns dels camins rurals del municipi. L’actuació es farà en la xarxa rodada de camins rurals, especialment als més deteriorats, concretament:

Camí Font dels Llops
Camí de cal Xerraire
Camí dels Corrons
Camí de la Riera de Rajadell
Camí de Balcells de Dalt
Camí dels Casals
Camí de Verge de les Neus a ca la Rodona
Camí dels Trullols
Camí del Raval del Solei

Aquesta actuació es farà sobre una superfície de 3,1 km de camins i tindrà un import de 12.697 euros. L’actuació, amb una durada prevista de 20 dies, té l’objectiu de resoldre el deteriorament de camins. Els treballs d'arranjament consisteixen en un reperfilat del terreny amb motoanivelladora o retroexcavadora per tal de millorar la planimetria del camí.

Generalment són trams afectats per torrenteres o rieres o trams molt plans en què s´acumulen tolls d'aigua i aquests acaben formant sotracs que acaben fent que la circulació rodada per aquests trams sigui incòmode. Per les operacions de millora de la planimetria de vegades cal estendre nou material i fer una compactació d’aquest.

A banda d’aquestes actuacions, des de l’Ajuntament de Manresa i dins de la comissió del Pla de Prevenció d’incendi, durant aquest estiu passat s'ha fet treballs de manteniment del ferm i neteja dels vorals dels camins següents:

Camí del Suanya a cal Ferreres
Camí de Cal Mateu a l’obaga del Suanya
Camí de Mas Oller als Comtals
Camí de Mas Oller a la riera de Guardiola

Aquesta actuació realitzada s’ha estès en 9,3 km de camins i ha tingut un cost de 9.809 euros.

Arxivat a: CAMINS RURALS   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]