Pesarrodona declara davant del jutge que no va tenir res a veure en l’organització de l’1-O i que era un “ciutadà més”
L’exregidor de Sant Joan de Vilatorrada i pallasso, Jordi Pesarrodona, va declarar davant del jutge dels Jutjats de Manresa que no va tenir “res a veure” amb l’organització de l’1-O i que va anar al centre de votació de l’Escola Joncadella com un “ciutadà més”.
Pesarrodona en la seva arribada als jutjats. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
22/09/2020 16:36
Per la seva banda, el cap de l’operatiu de la Guàrdia Civil va assegurar que va reconèixer Pesarrodona per la foto del nas de pallasso(ahir va fer 3 anys) i ha afirmat que va veure clarament que exercia un lideratge sobre la gent que hi havia congregada a l’escola.

L’agent també va dir que van anar a Sant Joan de Vilatorrada perquè uns “agents informatius” havien vist que hi havia material electoral. Finalment, el cap de l’operatiu va assegurar que van usar la força “de forma proporcional i sense ànim de venjança”.

Arxivat a: JORDI PESARRODONA   PROCES POLITIC   1-O17 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]