L’Ajuntament va posar en marxa l’oficina per donar suport a aquelles persones que volguessin sol·licitar l’ajut —que té l’objectiu d’evitar situacions de pobresa extrema— atesa la complexitat del tràmit i que no totes les persones a qui va destinat disposaven d’Internet. L’Ajuntament de Manresa és un dels pocs del país que ha decidit oferir suport a la ciutadania per tramitar l’Ingrés Mínim Vital. |