Uns 250 professionals es formen en línia en el Programa d’harmonització d’estàndards de prestació de cures infermeres
Des de l’inici de la implementació de l’Ares-AP a la Catalunya Central, ja s’han registrat més de 12.000 plans de cures estàndards d’infermeria a les històries clíniques dels pacients.
Uns 250 professionals es formen en línia en el Programa d’harmonització d’estàndards de prestació de cures infermeres.

SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/09/2020 13:22
L’ICS Catalunya Central continua avançant en la implementació del Programa Ares-AP per donar suport a la presa de decisions clíniques dels professionals d’infermeria en la seva pràctica assistencial diària. Per adequar-se a la nova situació causada per la COVID-19, s’ha promogut la formació a través de videoconferència i s’han format 243 professionals més.

En aquests moments ja hi ha prop de 400 professionals dels equips d’atenció primària i dels CUAP a la Catalunya Central que han rebut aquesta formació, dels quals 172 es corresponen al Servei d’Atenció Primària (SAP) Bages-Berguedà-Solsonès, 105 al SAP Anoia i 94 al SAP Osona.

Els objectius del Programa d’harmonització d’estàndards de prestació de cures a l’atenció primària són: garantir la prestació de cures amb el màxim rigor científic, assegurar uns estàndards en la pràctica infermera, vetllar per l’actualització contínua dels professionals i ajudar-los en la presa de decisions, garantint al màxim la seguretat dels pacients, entre d’altres.

Una de les dades significatives dels resultats d’aquest Programa és que els professionals d’infermeria registren les visites a la història clínica de la persona atesa per millorar-ne el seguiment i l’atenció. Des de l’inici de la implantació de l’ARES a laCatalunya Central, ja s’han registrat més de 12.000 plans de cures estàndards i 7.500 seguiments dels motius d’atenció més freqüents.

La implementació de l’ARES a la Catalunya Central s’està fent de forma gradual i malgrat la pandèmia no s’ha aturat, gràcies a la formació en línia. Durant el mes de setembre està previst continuar amb la implementació i l’acompanyament dels equips fins a arribar a tots els professionals d’infermeria de l’ICS Catalunya Central.

Arxivat a: ICS   CATALUNYA CENTRAL   SALUT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]