El Manresa ja trepitja el verd del Congost
Amb uns breus parlaments del tècnic blanc-i-vermell, Ferran Costa, i de la Presidenta, Ruth Guerrero, dirigides a tot el planter, es va donar el tret de sortida a la temporada de la ‘nova normalitat’.
El Manresa ja trepitja el verd del Congost.

FUTBOL / Redaccio/ Sergi Vazquez  
18/08/2020 09:56
 Ferran Costa, sobre tot, va dirigir les seves paraules en el sentit que vol que l’equip sigui competitiu i recognoscible. Ruth Guerrero va donar les gràcies a tots aquells que han acceptat venir al Manresa, tant als nouvinguts, com els que segueixen vestint els colors blancs-i-vermell i que ja ho feien la temporada passada. Els va demanar compromís i que defensin amb orgull la camiseta d’un Club Centenari que representa la ciutat de Manresa i tota la Catalunya Central. L’acte també va tenir la presència d’un grup de jugadors de diferents edats, en representació del Futbol Base del Club. Després, un entrenament entretingut i dinàmic, d’un parell d’hores, en que la pilota va ser la principal protagonista, posaria punt i final a la primera trobada presencial entre un grup nombrós de jugadors que, després de cinc mesos inactius, ja comencen a veure la llum al final del túnel.

Els jugadors que van participar en la primera sessió d’entrenaments van ser: Òscar Pulido (Cd’E Manresa) i Marc Vito (UE Olot), com a porters; Amantini (FC Vilafranca), Joan Castanyer (Cd’E Manresa), Generó (CE Europa), Moha (Cd’E Manresa), De Sande (CF Martorell), Nil Pradas (CF Igualada), Toni Sureda (UE Vic) i Alex Iglesias (és Juvenil), com a defenses; Àlex Sánchez (UD Viladecans), Marc Cuello (Cd’E Manresa), Xavi Pujó (Cd’E Manresa Juvenil), Uri Pérez (UE Cornellà), com a migcampistes; Izan Checa (Cd’E Manresa) i Aleix Díaz (AEC Manlleu) com a mitges puntes; Jaume Batista (ex UE Cornellà, recuperat d’una llarga lesió), Oriol Valls (Girona FC/Lleida Juvenil), Noah (Girona FC B), Xavi Toldrà (EFAC Almacelles) i Franco Nantez (CF Igualada), com a davanters. Van completar la llista els juvenils Manzano (porter), Biel Rodríguez (mitja punta), Jordi García i Andy Crespo (davanters).

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]