Incendi per causes desconegudes en dues naus del polígon Sant Isidre
Aquesta passada nit han cremat dues naus ubicades al polígon de Sant Isidre del municipi, una d’elles encarregada de fabricar bosses de plàstic i l’altra ofereix serveis de transport i logística. En aquesta darrera es trobaven tràilers els quals van ser retirats ràpidament. Els treballadors de les empreses properes poden accedir als seus llocs de treballs sense cap perill.
Imatge de l'incendi.

ST. FRUITÓS / Redacció  
13/08/2020 10:24
Els bombers que han actuat en l’incendi comuniquen que ja no hi ha foc, però es visualitza una columna de fum la qual no afecta a cap nucli de població, tot i que estarà vigilatdurant tot el dia d’avui per tal que no hi hagi cap revifada.
 
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages es posa a disposició de les empreses afectades per tal de donar el suport necessari i agraeix la tasca a les autoritats d’emergències, als cossos policials, voluntaris de protecció civil i aquelles persones que han col·laborat en aquesta situació d’emergència.
 
 

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa convoca l'acte institucional de la Diada Nacional
Un Festivalet de Circ que cada any creix amb espectacles
Castellbell i el Vilar prepara la Diada Nacional
Els alumnes del Pla del Puig podran iniciar el curs amb el nou gimnàs i vestidors
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]