Troben el cos sense vida del Manresà Juan Manuel Zornoza
Els Bombers de la Generalitat han localitzat el cos sense vida del Manresà Juan Manuel Zornoza que durant una vintena d’anys va ser president de l’Associació de Veïns de la Balconada de Manresa. que es va desorientar aquest dijous a Sant Salvador de Guardiola, a la zona de l’ermita de Salelles.
Un moment de la recerca.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/07/2020 19:21
Concretament, se l’ha localitzat a la zona de la serra de Gallcanta, gràcies a l’avís de dos quarts de dues del migdia que han fet uns motoristes que han vist una persona a terra.

Els efectius d’emergències s’han desplaçat a la zona i han comprovat que es tractava del desaparegut. El dispositiu de recerca per pistes, camins i masies properes ha estat format pels Bombers -amb membres dels GRAE-, Mossos d’Esquadra i Policia Local. Un helicòpter també ha realitzat tasques de suport.

Arxivat a: FET DIVERS   DESAPAREGUT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]