Els vespres a la Lluvià tanquen la primera setmana amb un gran èxit de participació
Aquesta setmana continuen les activitats que inclouen una caminada guiada a l’Anella Verda, un concert de Dj Ivan Garcia i un tast de vins al càrrec del celler Grau i Grau.
Els vespres a la Lluvià tanquen la primera setmana amb un gran èxit de participació.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/07/2020 15:36
La setmana passada la Fundació Turisme i Fires de Manresa en col·laboració amb Anella Verda de Manresa va posar en marxa “Els vespres a la Lluvià”, amb la instal·lació d’una food truck, Rock’n’Raola,  al pati de la Torre Lluvià i la programació d’activitats de dinamització complementària.

L’activitat es va estrenar dimecres, amb una caminada a càrrec de Dinàmic Guies de Muntanya, i va ser el dia de menor activitat, amb la participació d’una quinzena de persones. En canvi, dijous, amb música en directe amb el duo Bluebell Duet, es van exhaurir totes les places (115 persones) i divendres, amb tast de vins del Celler Collbaix de la DO Pla de Bages, també es va arribar al 100% de l’aforament per l’activitat, que eren 30 persones, més una cinquantena que va anar a prendre alguna cosa a la food truck.

Així doncs, en total més de 220 persones van gaudir d’aquesta proposta durant la primera setmana, que continuarà aquesta, amb la caminada guiada per l’Anella Verda dimecres, el concert de Dj Ivan Garcia dijous i tast de vins de Grau i Grau divendres (pràcticament places esgotades).

La propera setmana, a més de la caminada guiada, hi haurà l’actuació de Quarts d’Una i el tast de vins Urpina divendres. Totes les activitats necessiten reserva prèvia a www.manresaturisme.cat.

Arxivat a: TORRE LLUVIÀ  MANRESA   TURISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]