Sant Vicenç de Castellet exigeix més competències per fer front a les ocupacions delinqüencials
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet exigeix més competències i canvis legislatius i reitera el sentiment d’impotència per fer front a les ocupacions de caràcter delinqüencial al municipi que es produeixen en habitatges buits de bancs i grans tenidors. El darrer episodi ha tingut lloc aquesta nit amb l’ocupació d’un pis buit del carrer Bisbe Perelló. La Policia Local i Mossos han intentat durant tot el matí fer fora de l’immoble les persones que l’han ocupat de manera il·legal.
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet exigeix més competències per fer front a les ocupacions de caràcter delinqüencial.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/07/2020 17:11
L’Ajuntament expressa el seu rebuig frontal a les ocupacions de caràcter delinqüencial i demana canvis legislatius i més competències per poder afrontar una problemàtica que sobrepassa les capacitats dels ajuntaments.

En aquest sentit, els propers dies convocarà una nova reunió amb Interior i Mossos d’Esquadra, els municipis del Bages Sud, Consell Comarcal del Bages i la delegada del Govern a la Catalunya Central per buscar solucions a la problemàtica de les ocupacions.

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa cau a Granada
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
La Carretera de Santpedor inicia una nova etapa
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]