Ajuts per a empreses, autònoms, professionals i comerços
Els ajuts reintegrables per un import de fins a 2.000 € per a dotar de liquiditat a empreses, autònoms, professionals i comerços del municipi començaran a abonar-se a partir de la propera setmana un cop s’hagin resolt les sol·licituds que es van presentar fins el passat 31 de maig, data en que finalitzava el termini per a presentar-les.
Poble de Sant Fruitós de Bages.

ST. FRUITÓS / Redacció  
15/06/2020 21:41
Pel què fa  a la línia d’ajuts per a la compra de béns o serveis de protecció, neteja i desinfecció sanitària pel sector empresarial i comercial, es començaran a realitzar els abonaments a les persones beneficiaries durant  la propera setmana.

Recordem que aquesta línia d’ajuts inclou la compra i instal·lació d’elements de protecció com mampares i pantalles protectores, l’adquisició d’EPIs o productes per a la desinfecció i també la contractació de serveis de desinfecció o altres despeses que s’emprin per a la protecció de la salut front aquesta malaltia.

Arxivat a: AJUTS   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]