La direcció d’Aigües de Manresa i l’equip de coordinació del Complex Esportiu de les Piscines Municipals estan treballant en els protocols de reobertura de la instal·lació, així com en les adaptacions a l’espai que caldrà fer per poder obrir la instal·lació a partir del dia 15 de juny. |