"Pero shhhhh que somos invencibles. Cabreo, enfado así es cómo me siento Respeto, amor es lo que yo quiero." “Rap per la igualtat”,el videoclip creat per joves del Casal de Joves La Kampana de Manresa (Bages) que vol reivindicar la lluita feminista i la igualtat, ha rebut el segon premi en la modalitat adreçada a joves d'entre 12 i 25 anys vinculats a centres i entitats juvenils, cultural, cíviques o d'acció socioeducativa de Catalunya. El videoclip s'ha fet amb l'ajuda d'Oriol Segon i Marc Baylina. Va ser una activitat on els i les joves van participar en primera persona no només en la gravació, sinó també en la idea que es volia transmetre amb aquest videoclip.Us deixem l'enllaç : https://www.youtube.com/watch?v=D8Ag2bfvilkLa cançó que parla principalment d'igualtat entre homes i dones, de drets, justícia social i que mostra el rebuig cap a qualsevol tipus de violència ,va ser creada pels joves del casal l'any passat amb l'ajuda del raper Nel·lo C. Els joves van poder veure com funcionava un estudi de producció i enregistrament de música de la mà de l'Oriol Puig. Enguany, a causa de la situació d’emergència sanitària que estem vivint, l’ICIP promourà un lliurament de premis virtual que serà difós a través de les xarxes socials.Els joves de la Kampana rebran com a premi una masterclass d'hip-hop. |