Aquest dijous Manresa ha viscut els actes de la vigília de la Llum, com l'encesa de milers d'espelmes per als carrers del barri antic, els Jardins de Llum i per arrodonir encara més els actes a l'església del Carme s'ha celebrat el Misteri de la Llum, una obra de teatre a semblança medieval on hi participen diferents entitats de la ciutat. Un cop acabat el Misteri, a la plaça Infants s'ha fet l'Arribada de la Llum i l'Aigua. |