Un centenar de ballarins posen en escena 'Giselle'
Aquest dissabte, a les 6 de la tarda, el Teatre Conservatori acollirà una funció solidària de Giselle, obra emblemàtica del repertori clàssic que comptarà amb l'actuació de més d'un centenar de ballarins i ballarines. La sessió, en el marc de les Festes de la Llum, és una col·laboració entre Manresa Teatre Musical (MTM), Ballet Clàssic Manresa (BCM), Manresana d'Equipaments Escènics i la Fundació Althaia. Els beneficis es destinaran al projecte de millora de l'atenció a infants i joves d'Althaia.
Un dels assajos de l'espectacle.

CULTURA / Redacció  
19/02/2020 11:20
La versió de Giselle de BCM es va estrenar el mes de juny passat davant de set-cents espectadors al teatre-auditori Agustí Soler i Mas de Navarcles. Els ballarins són tots alumnes de l'escola, des dels d'iniciació de 4 a 6 anys fins als del grup de perfeccionament que es preparen per fer el salt a l'activitat professional. Raquel Pérez Pladellorens i Pablo Testa Grosbaum en signen la direcció artística i la proposta coreogràfica. Giselle és el sisè espectacle de ballet de BCM i el que, de llarg, disposa d'una posada en escena més acurada.
 
 

Arxivat a: DANSA  GISELLE 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]