Detinguts per tràfic de drogues en un control al Bages
Agents de la Policia de la Generalitat- Mossos d’Esquadra de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) de la Regió Policial Central van detenir dimecres dos homes, de 21 i 23 anys, de nacionalitat francesa, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública.
Material decomissat després de l'escorcoll

ACTUALITAT / Redacció  
07/02/2020 10:06
Aquest dimecres, pels volts de les cinc de la tarda, els mossos estaven realitzant un control preventiu a la carretera C-16, dins el terme municipal de Castellbell i el Vilar (Bages). Durant el control es va aturar un vehicle amb quatre ocupants i de l'interior sortia una forta olor a marihuana.

Davant d'això els agents van escorcollar el vehicle i els seus ocupants. A dos d'ells se'ls hi van localitzar diverses peces d'haixix d'un pes total de 116,40 grams i diverses bossetes amb marihuana amb un pes total de 70,40 grams. També portaven 1.200 euros fraccionats en bitlles de 20. Davant d'aquests fets, es van detenir a les dues persones per un delicte contra la salut pública, tràfic de drogues.
Els detinguts han passat aquest dijous a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.

Arxivat a: DROGUES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Estrena d’un documental que recull el procés de gestació de la recuperació del teatre Kursaal
Valentí Torra Bitlloch dona al Museu de Manresa una pintura barroca
L'Escola Municipal de Música obre el període d'inscripcions
L’Art de Viure d’AMPANS exposa les obres del primer ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]