Nova línia de marxandatge de Manresa Turisme
El disseny és el mateix que porta l’equip d’informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. L’Oficina de Turisme de Manresa ha llançat una nova línia de marxandatge. En concret ha creat una tote bag, una llibreta, una tassa amb un disseny de Killing Weekend.
El disseny és el mateix que porta l’equip d’informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. Foto: AJM

MANRESA / Redacció  
06/02/2020 10:16
El disseny és el mateix que porta l’equip d’informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. La voluntat és crear diferents dissenys, amb cadascun dels elements per separat per poder tenir una col·lecció. A banda d’aquests materials, s’ha creat també una ampolla de vidre i un USB amb el logotip del Cor de Catalunya.  Tots aquests productes estan a la venda a l’Oficina de Turisme de Manresa.

Arxivat a: OFICINA DE TURISME   MANRESA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]