Jornada de formació sobre emergències i primers auxilis
Les plantilles de la Policia Local i de la Brigada Municipal d’Obres i Serveis van participar dimarts 28 de gener en una jornada de formació sobre plans d’emergència, actuació en casos d’incendi i prestació de primers auxilis.
Un moment de la jornada.

SÚRIA / Redacció  
30/01/2020 11:16
La jornada ha consistit en una sessió teòrica que es va desenvolupar a l’Escola Municipal de Formació d’Adults i una part pràctica que es va fer a les Pistes de l’Escorxador. L’objectiu d’aquesta jornada era oferir eines als membres dels dos cossos municipals per actuar en situacions d’emergència que comportin riscos per a les persones.

La jornada de formació va ser impartida per un especialista del centre de formació IEFE (Manresa). Agents de la Policia Local de Súria van participar recentment en una altra jornada formativa que va tenir lloc a l’edifici d’El Casinet del Poble Vell, amb la presència de membres dels cossos policials d’altres municipis del Bages.

Arxivat a: SÚRIA EMERGÈNCIES I PRIMERS AUXILIS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa ha rebut 13,7 milions d'euros dels fons Next Generation per impulsar projectes i actuacions
El Circo Encantado porta misteri, riures i circ de gran format per a tota la família
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]