Presenten el projecte de la nova escola Pla del Puig
La direcció i una representació del professorat de l’escola Pla del Puig, integrants de l’Associació de Famílies (AFA) del centre i regidors dels diferents grups municipals, han pogut veure de primera mà com serà la nova escola Pla del Puig. L’alcalde, Joan Carles Batanés i l’arquitecte municipal, Joan Anglada, han explicat les característiques tècniques que mostra el projecte dissenyat des del Departament d’Ensenyament.
L'alcalde de Sant Fruitós explicant el projecte.

ST. FRUITÓS / Redacció  
07/01/2020 11:36
A banda de les característiques de la nova escola com poden ser la superfície, la distribució de les diferents aules, serveis i sales polivalents, els assistents també han pogut conèixer les característiques del nou pavelló que es construirà en aquest mateix espai i que incorpora el gimnàs de la nova escola, i la urbanització que realitzarà l’Ajuntament a l’entorn de l’escola.

Recordem que el Departament d’Ensenyament va entregar al consistori el projecte de construcció del nou edifici per aquesta escola que està projectat per un import de 3,3 milions d’Euros.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]