Marató de donació de sang al Conservatori
La Marató es fa aquest divendres al teatre Conservatori de Manresa, a les portes de les festes de Nadal, quan és essencial per garantir els tractaments als malalts les properes setmanes. Durant les festes, les donacions de sang baixaran al voltant del 25%.
Donació de sang al teatre Conservatori. Foto: Jordi Preñanosa

SANITAT / Redacció/Manresa  
20/12/2019 11:15
'Tu sí que ets important; converteix-te en sangfluencer'. Aquesta és la idea central de la Marató de Donants de Sang de Manresa, que se celebrarà aquest divendres de 10 a 21 hores al Teatre Conservatori (Mestre Blanch, 4). Donar sang i explicar-ho a les xarxes socials, als grups de WhatsApp d’amics i familiars, o bé dir-ho als companys de la feina o del pis on vius.

Aquest és el repte que es planteja: que tots ens convertim en #sangfluencers o #bloodfluencers i expliquem allà on puguem la importància de donar sang per ajudar a salvar vides cada dia.

Arxivat a: ACTUALITAT  MANRESA  SANG 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]