L'ANTIC, l'associació que treballa per cohesionar i millorar la qualitat de vida del Centre Històric de Manresa, promou una campanya per impulsar l’ús responsable dels punts de recollida selectiva durant les festes. L’objectiu és, per una banda, fer una crida a parar més atenció en l'ús dels contenidors i, per l’altra, prendre consciència i implicar-se en generar el mínim de residus possible. |