El Montepio tramita autoritzacions per circular per la zona de baixes emissions
Atendrà el col·lectiu de socis propietaris de vehicles sense distintiu ambiental de la Direcció General de Trànsit per circular amb vehicle per l’àrea metropolitana a partir de gener.
El Montepio tramitarà les autoritzacions per circular per la Zona de Baixes Emissions

SOCIETAT / Redacció  
12/12/2019 23:10
El Montepio tramitarà les autoritzacions per circular per la Zona de Baixes Emissions (ZBE) de l’àrea metropolitana. L’entitat donarà suport al col·lectiu de socis que no disposin del distintiu ambiental de la Direcció General de Trànsit. Són per als casos de persones amb mobilitat reduïda, vehicles estrangers, autoritzacions temporals o diàries, amb un màxim de deu dies anuals, entre d’altres especificitats. A partir de l’1 de gener els vehicles sense etiqueta no podran circular per la Zona de Baixes Emissions els dies feiners entre les 7 del matí i les 8 del vespre. 
 
Àrea de 95 quilòmetres quadrats

La Zona de Baixes Emissions inclou la ciutat de Barcelona, entre la Ronda de Dalt i la Ronda Litoral, i els municipis de l’Hospitalet, Cornellà, Esplugues i Sant Adrià de Besòs. Els vehicles que no segueixin les normes s’exposaran a sancions que oscil·len entre els 200 i els 1.800 euros.
 
La ZBE permetrà la circulació dels vehicles sense distintiu els caps de setmana i els dies festius. Es preveu que a partir de l’any 2025 els vehicles sense etiqueta ja no puguin circular pels municipis de l’àrea metropolitana

Arxivat a: MONTEPIO DE CONDUCTORS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]