Èxit de la IV Fira del Playmobil a Manresa
Més de 2.300 persones van passar pel Museu de la Tècnica de Manresa que es consolida com l’espai ideal per acollir-la, superant el nombre de visitants de l’edició passada
La IV Fira del Playmobil va atraure un gran nombre de visitants.

MANRESA / Redaccció/ Montse Morera  
24/09/2019 18:19
Des de divendres a la tarda, fins diumenge a les 20h del vespre, el Museu de la Tècnica ha acollit la IV Fira del Playmobil, per on han passat més de 2.300 persones.

Els visitants hi ha pogut veure, el diorama estrella del vaixell Mauritània, i com a novetat, també han pogut fer un tastet de l’exposició del museu dedicada a la cinteria, que tenia habilitat un petit circuit on buscar alguns dels clicks amagats.

En els propers dies es faran públics, a través de les xarxes socials del Parc de la Sèquia, els guanyadors del concurs del Click Amagat i del concurs fotogràfic d’Instagram.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Súria oneja les banderes a mig pal en motiu del dol oficial per l'accident a la mina
L’Ajuntament de Callús s’oposa al projecte actual de la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages
Es manté el risc d'incendi forestal els propers dies
L’Hospital Sant Joan de Déu estrena un nou accés a l’Àrea de Radiologia
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]