La Banda Simfònica del Conservatori de Música,al Kursaal
Actuarà a la Sala Gran del Kursaal aquest diumenge 2 de juny. El concert, dirigit per Àlex Pons, començarà a les 6 de la tarda i estarà dividit en dues parts on s’interpretarà “La espada de fuego”, “Ivanhoe” i “Tom Sawyer”, en la primera part i “Díptic del Tirant” i “Cape Horn”, a la segona.

MANRESA / Redacció  
31/05/2019 11:59
Aquest diumenge, 2 de juny, els amants de la música èpica tenen una cita ineludible al Teatre Conservatori per gaudir del concert que oferirà la Banda Simfònica del Conservatori de Manresa, dirigida per Àlex Pons. Tres solistes i una seixantena de músics es confabularan per omplirs el teatre d’ acords i pentagrames que narraran la història de Tirant lo Blanc, Ivanhoe i Tom Sawyer.

 El concert començarà a les 6 de la tarda i estarà dividit en dues parts.

El programa

 1a part

 La espada de fuego. Marcha simfònica. Op.19 - J. Blesa Lull

Ivanhoe - B. Appermont

Tom Sawyer Suite. Cinc escenes de Mark Twain. Op.27 - F. Cesarini

I. Tom Sawyer.

II. Huckleberry Finn.

III. Becky Thatcher.

IV. Injun Joe

V. Happy Ending.

 
2a part

 Díptic del Tirant. Per a narrador, trombó baix solista i banda.

J. R. Pascual-Vilaplana

Solista: Francisco Palacios Quixal, trombó

Narrador: Jordi Ruiz Rey

I. Tirant i l’ermità

II. Carmesina.

Cape Horn. Per trompa i banda - O. M. Schwarz

Solista: Enric Martínez Aragó, trompa

La Banda Simfònica del Conservatori Municipal de Música de Manresa

L’any 2010 el mestre Joan Plaja va fundar la Banda Simfònica del Conservatori Municipal de Música de Manresa i en fou el director fins l’any 2014. Després  Francisco Palacios va agafar-ne el relleu, seguint amb els projectes de compromís ja adquirits amb la ciutat, però també amb nous projectes igualment ambiciosos. Des del curs 2016-17 la banda segueix treballant i creixent sota el mestratge d’Àlex Pons.

Des dels seus inicis ha anat creixent en nombre de membres així com en qualitat, alhora que participava en intercanvis amb altres bandes del país, festivals europeus i projectes musicals de tot tipus de música, des d’una col·laboració amb Obeses fins a arranjaments d’òperes sota la batuta del mestre Francesc Guillén.La banda forma part del projecte educatiu de centre i a part de ser una assignatura troncal del grau professional reglat de música imprescindible per als alumnes, pretén ser una porta oberta d’enllaç entre la ciutat i la música.
Aquest diumenge, 2 de juny, els amants de la música èpica tenen una cita ineludible al Teatre Kursaal per gaudir del concert que oferirà la Banda Simfònica del Conservatori de Manresa, dirigida per Àlex Pons. Tres solistes i una seixantena de músics es confabularan per omplir la Sala Gran d’acords i pentagra mes que narraran la història de Tirant lo Blanc, Ivanhoe i Tom Sawyer.
 
 

Arxivat a: BANDA SIMFÒNICA DEL CONSERVATORI DE MÚSICA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa defineix les tarifes del Baik i obre el procés de subscripcions
El Rallye Monte-Carlo Historique farà parada a Manresa el pròxim diumenge
Els Mossos detenen un conductor begut i amb el permís de conduir suspès
Sant Vicenç preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]