2a edició del concurs del cartell del Campi Qui Jugui
Hi poden participar persones de qualsevol edat que presentin un treball inèdit i en català, la temàtica del qual versi sobre el Bages i els seus llocs d’interès culturals o festius.
Edició del Campi Jugui 2018. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció  
12/05/2019 10:05
L’associació juvenil Campi Qui Jugui de Manresa convoca la segona edició del Concurs del cartell del Campi Qui Jugui 2019-2020 que enguany tindrà com a eix temàtic el Bages i els seus llocs d’interès culturals o festius.

Hi poden participar persones de qualsevol edat que presentin un treball inèdit i en català i que enviïn les seves propostes abans del dia 2 de setembre (inclòs) al mail campiquijugui@gmail.com

El jurat farà públic el veredicte en el transcurs de la setmana del 9 de Setembre via xarxes socials i premsa i lliurarà un sol premi al guanyador de 300 euros.

Per consultar les bases del concurs clicar aquí http://premsa.manresa.cat/web/files/5e4853da518d6200b760919c0c3a2388.pdf

Arxivat a: CAMPI QUI JUGUI 2019   MANRESA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]