Exposició sobre violències sexuals
Sensibilitzar a diferents públics sobre l’existència de les violències sexuals en tots els àmbits és l’objectiu de l’exposició “Violències sexuals segons el paradigma de les violències de gènere, infermeria i disseny gràfic”, que es pot veure fins al proper 31 de març a l’edifici principal d’UManresa-FUB.
Exposició per sensibilitzar sobre l'existència de les violències sexuals

MANRESA /   
11/03/2019 10:11
L’exposició, formada per plafons, forma part d’un projecte d’aprenentatge i servei a Infermeria dirigit per Serena Brigidi, investigadora del Grup de Recerca Methodology, Methods, Models and Health and Social Outcomes i Jordi Birosta Soler, tots dos professors de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar del campus Vic de la UVic-UCC. L’exposició es pot visitar de dilluns a divendres, de les vuit del matí fins a les nou de la nit.

Arxivat a: UMANRESA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]