Concentració per reclamar millores urgents a la línia R4 de Rodalies
L’acte reivindicatiu es farà aquest dimecres a les 17h a l’estació de Rodalies de Manresa
Concentració de dilluns a la Renfe de Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

BAGES / Redacció/ Mª Alba Riu  
13/02/2019 10:24

Els alcaldes i alcaldesses i els agents econòmics i socials afectats per la línia R4 de Rodalies de Renfe convoquen una concentració el proper dimecres 13 de febrer, a les 17h davant de l’estació de Rodalies de Manresa. A l’acte hi assistiran el president del Consell Comarcal, Agustí Comas, el president del Consell d’Alcaldes del Bages, Ferran Estruch, així com els batlles dels diferents municipis de la comarca i per on transcórrer la línia de tren. Es farà lectura d’una declaració institucional amb diversos acords i reivindicacions cap al Ministeri de Foment.
 

Arxivat a: CONCENTRACIÓ RENFE  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]