Denunciats 40 conductors en un control de trànsit a la C-55 al Bages
Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central van denunciar administrativament aquest diumenge, 40 conductors per excés de velocitat i un per conduir sota els efectes de l’alcohol.
Les denúncies es van interposar aquest diumenge durant un control de velocitat que es va muntar a la carretera C-55, a l’altura del punt quilomètric 17, dins del terme municipal de Castellbell i el Vilar (Bages).

ACTUALITAT / Redacció/ Mª Alba Riu  
05/02/2019 10:35
Les denúncies es van interposar aquest diumenge durant un control de velocitat que es va muntar a la carretera C-55, a l’altura del punt quilomètric 17, dins del terme municipal de Castellbell i el Vilar (Bages).
 
Durant el control es van detectar 1641 vehicles i se’n van denunciar 40 per excés de velocitat. Un dels conductors també va quedar denunciat administrativament per conduir sota els efectes de l’alcohol. Quan se’l va aturar mostrava clars símptomes d’haver consumit begudes alcohòliques i en la prova d’alcoholèmia va donar un resultat positiu de 0,31 d’alcohol per litre d’aire expirat.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



400 drons dansaran al cel del Parc de l'Agulla per obrir pas al Castell de Focs de la Festa Major
Noves actuacions per millorar la mobilitat a l'entorn del carrer Guimerà
La població catalana manté una bona percepció de la seva salut
El Kids&Us Manresa reforça la direcció de joc amb Rafa Villar
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]