Els presos ja són de camí a Madrid
Aquest matí a primera hora s'han dut a terme diferents concentracions per acomiadar els líders independentistes, ja de camí a Madrid per afrontar el judici de l'1-O17 que és previst que comenci el dia 12 de febrer. Molta gent els hi ha volgut donar suport i ho han fet per als vorals de les carreteres d'on han passat. L'accés a la presó de Lledoners ha sigut complicat des de les 5 de la matinada. La C-55, a prop de l'accés a la presó de Sant Joan de Vilatorrada, ha estat tallada, perquè algú hi ha vessat oli i material inflamable. A la tarda hi han previstes diferents concentracions a les capitals de comarca, a Manresa serà a les 19.30 i comptarà amb parlaments de Jordi Pesarrodona i un membre del secretariat de l'ANC.
Moment del pas per la C-55 , donant suport als presos polítics. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Jordi Preñanosa  
01/02/2019 22:36





Arxivat a: PROCES POLITIC   LLEDONERS   JUDICI 1-O17   PRESOS POLITICS   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]