L'Ajuntament de Manresa , ha rebut oficialment els pilots manresans que han obtingut èxits destacats en el Ral·li Dakar 2019. Gerard Farrés ha estat el segon classificat en la categoria de buguis, i Moí Torrellardona, tercer classificat en camions, com a copilot de Gerard de Rooy. Han estat rebuts per l'alcalde Valentí Junyent i el regidor d'esports Jordi Serracanta. |