Desenes de ciclistes del Centre Excursionista 2x2 i d’en Tomàs Bellès de Manresa es concentraren el passat 26 de desembre, dia de Sant Esteve, davant l’escola Riu d’Or de Santpedor, per reivindicar el restabliment del carril bici desaparegut al municipi. |