Exhaurides les entrades per l'espectacle multidisciplinar "Refugiar-se"
L’espectacle commemora els 80 anys dels bombardeigs franquistes sobre Manresa.

MANRESA / Redacció  
20/12/2018 10:34
Totalment exhaurides les entrades per veure l’espectacle multidisciplinar “Refugiar-se” que, organitzat per l’Ajuntament i l’Associació Memòria i Història de Manresa, tindrà lloc aquest cap de setmana al refugi antiaeri de la Renaixença.

Es tracta d’una performance per commemorar els 80 anys dels bombardeigs franquistes i el final de la guerra civil a la capital del Bages, i que forma part dels actes de Manresa, Capital de la Cultura Catalana, 2018.

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]