Castellbell i el Vilar de dol per la mort d'un veí en el descarrilament de Vacarisses
El minut de silenci d’homenatge a la víctima es farà aquest dimecres a les 12 del migdia davant de l'edifici consistorial L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha decretat dos dies de dol a conseqüència de la mort d'un veí del municipi aquest matí en el descarrilament que ha tingut lloc al terme de Vacarisses. La víctima era un jove de 36 anys que vivia a Castellbell i el Vilar.
Castellbell i el Vilar guarda un minut de silenci aquest dimecres per la víctima del descarrilament

MUNICIPIS / Redacció  
21/11/2018 09:54
Durant el dia d'avui també  queden suspesos els actes oficials i aquest dimecres a les 12 del migdia es farà un minut de silenci de record a la memòria de la víctima davant de l'edifici consistorial. L'Ajuntament vol expressar el més sentit condol a la família i els amics del jove mort en el tràgic accident ferroviari. En paral·lel, desitja que la resta de víctimes es recuperin el més aviat possible.
 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]