Tallers per promoure l’ús de les tecnologies per a majors de 55 anys
Fins al 26 de febrer la Diputació de Barcelona en col·laboració amb la Fundació Pere Tarrés i la Fundació Vodafone han convocat la sisena edició dels Tallers d'alfabetització digital per a persones majors de 55 anys que s'imparteixen a trenta biblioteques de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona
La convocatòria s’ha dirigit a les biblioteques que disposen de l’espai i dels requeriments tècnics sol·licitats per les entitats promotores i s’ha donat prioritat a biblioteques que no havien participat d’edicions anteriors.

AGENDA / Redacció  
31/10/2018 12:42
Aquest projecte de formació està dirigit a un públic major de 55 anys, i centrada en l’ús de dispositius mòbils. Es tracten temes generals d’alfabetització digital com: connexió a Internet, correu electrònic, seguretat... que van estretament lligats als dispositius mòbils com els telèfons intel·ligents i les tauletes tàctils.


8 i 15 de novembre de 2018, 16h. Biblioteca Sant Pere Almató de Sant Feliu Sasserra- Whatsapp i altres apps al teu mòbil

-9 i 16 de novembre de 2018, 17h. Biblioteca Ateneu Les Bases de Manresa- Fes lloc al teu mòbil: optimitza l’emmagatzematge

-15 i 22 de novembre de 2018, 11h. Biblioteca Del Casino de Manresa- Whatsapp i altres apps al teu mòbil

22 i 29 de gener de 2019, 10.30h. Biblioteca Guillem de Berguedà de Puig-Reig- Internet al teu mòbil

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]