La Crida Nacional per la República neix a Manresa
La Crida Nacional per la República ha fet la seva gran presentació en un acte al Pavelló del Nou Congost de Manresa, un acte en què hi han participat els tres principals impulsors: el president Quim Torra, al mateix pavelló; el president Carles Puigdemont, des de l'exili de Brussel·les, i el president del grup parlamentari de Junts per Catalunya, Jordi Sànchez, des de la veïna presó de Lledoners, a través d'una carta. Unes 6.000 persones han omplert el Pavelló del Nou Congost de Manresa. La Crida ja té 51.000 adherits i 9.500 socis fundadors. A l'acte, després de la benvinguda, hi ha hagut un moment de record pels polítics presos i els que estan a l'exili, acompanyat de llargs aplaudiments i crits de llibertat.

MANRESA / Jordi Preñanosa  
27/10/2018 22:00













Arxivat a: GALERIES DE FOTOS   CRIDA NACIONAL REPÚBLICA   MANRESA   PROCES POLITIC 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]