La festivitat de Sant Lluc en imatges
Aquest dissabte a la tarda la plaça Major ha acollit la celebració de la Festa de Sant Lluc, la tradició s'ha recuperat després de 64 anys. La celebració ha comptat amb la participació de diferents entitats culturals de la ciutat, i la geganta pubilla ha fet el ball Pla de Bages. Ja de nit ha arribat el torn de la crema de la falla que en aquesta ocasió era un vaixell. l'encesa de la falla ha anat a càrrec de xàldiga. Els actes han finalitzat amb una xocolatada popular amb molt bona resposta per part de la ciutadania.

MANRESA / Jordi Preñanosa  
20/10/2018 11:19










Arxivat a: GALERIES DE FOTOS   MANRESA   FESTA SANT LLUC 2018 


Opinions dels lectors
María Rosa Fortuny Torroella | 27-10-2018 | 13:56
Ha estat fantàstic i molt ben organitzat. EL FOC MOLT BEN ENCÈS PER EN JORDI ALIGUÉ.

 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]