Els professionals de sanitat del territori debaten fórmules per coordinar l’atenció mèdica i prioritzar la seguretat dels pacients en casos complexos. La Jornada de Seguretat del Pacient reuneix un centenar de professionals dels diferents nivells de l’atenció sanitària de la Catalunya Central, per
aconseguir una major integració de tots els agents.Es posen en comú casos de pacients atesos als EAP Artés, Barri Antic de Manresa i Igualada Nord; al SEM, l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa,l’Hospital d’Igualada i el Consorci Hospitalari de Vic. |