Fibracat amplia la col·laboració amb la Fundació Convent de Santa Clara
L’operadora manresana ha iniciat aquest estiu la instal·lació gratuïta de fibra òptica a pisos per a persones amb risc d’exclusió social
Fibracat va instal·lar l’any passat la xarxa de fibra òptica a les pròpies instal·lacions de la Fundació Convent de Santa Clara per facilitar el treball del Banc dels Aliments de Manresa.

MANRESA /   
04/09/2018 13:34
Fibracat amplia el conveni de col·laboració amb la Fundació Convent de Santa Clara. L’operadora manresana ha iniciat aquest estiu la instal·lació gratuïta de fibra òptica als pisos per a persones amb risc d’exclusió social que gestiona la Fundació. El conveni s’ha ratificat aquest matí en un habitatge al carrer Alcalde Armengou de Manresa, en el marc d’una nova instal·lació del servei, que ha comptat amb la presència de Sor Lucía Caram, directora de la Fundació Convent de Santa Clara, Meritxell Bautista, directora comercial de Fibracat, i Josep Olivet, CEO de Fibracat.
 
Promoure l’accés a la xarxa
“Poder tenir accés a internet i a la xarxa amb normalitat és també un factor per superar el risc d’exclusió social”, ha explicat Sor Lucia Caram, que ha agraït la implicació de Fibracat. Per la seva part, Meritxell Bautista ha assegurat que l’operadora continuarà col·laborant amb la Fundació.
 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]