Fibracat acorda amb Diesa i Llobet ser el seu proveïdor en telecomunicacions
L’empresa dóna servei a dos grups referents al territori en l’àmbit de la restauració i el consum, respectivament, i atendrà una quarantena d’establiments .L’entesa també preveu la instal·lació de punts wifi de darrera generació per als clients
L’entesa també preveu la instal·lació de punts wifi de darrera generació per als clients

MANRESA / Redacció  
19/07/2018 11:15
Fibracat ha tancat aquest mes de juliol dos acords importants amb empreses que són referents al territori en els àmbits de l’hostaleria i el consum. L’empresa esdevé proveïdora en matèria de telecomunicacions dels grups Diesa i Llobet, respectivament. L’acord potencia l’estratègia de Fibracat de compatibilitzar els serveis que s’ofereixen al conjunt de la ciutadania i els que es donen a les empreses del territori. Més enllà de l’accés a la xarxa de fibra òptica, l’entesa també comporta la instal·lació de punts wifi de darrera generació en determinats establiments dels dos grups adreçats als clients perquè es connectin a internet a màxima velocitat.
 
Una quarantena d’establiments
Fibracat donarà servei a un total de tretze bars i restaurants que Diesa Restauració té a la ciutat de Manresa. En paral·lel, es cobriran prop de 30 establiments, entre supermercats i botigues, que el Grup Llobet té ubicats a la ciutat i a la resta de la comarca. Fibracat també instal·larà la fibra òptica a les oficines centrals del Llobet, a Sant Fruitós de Bages, i oferirà el servei de telefonia mòbil a tots els professionals del grup. La directora Comercial i de Màrqueting de Fibracat, Meritxell Bautista, ha explicar que “són dos acords importants per a l’empresa perquè ens permeten continuar ampliant la nostra presència entre el teixit empresarial del territori i l’ajudem a ser més competitiu”. 

Arxivat a: FIBRACAT  MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]