Holi party per tancar els actes de l’Estiu Jove
Manresa es tenyirà aquest dissabte de colors amb la festa que tindrà lloc a la plaça Europa a les 7 de la tarda i comptarà amb els discjòqueis Roger Carandell i Adrià Ortega que punxaran tota la música del moment i els remembers més coneguts.
Aquest dissabte Holy Color Party a la plaça Europa de Manresa

AGENDA / Redacció  
19/07/2018 10:36
Aquest dissabte , arriba a Manresa la Holi Color Party  d’adolescents.cat. La plaça Europa es convertirà en un esclat de música i color a càrrec dels discjòqueis  Roger Carandell i Adrià Ortega. Està previst que la festa comenci a les 7 de la tarda i duri un parell d’hores de ritme frenèti c i diversió assegurada.

Els joves que vagin a  les carpes de l’organització i responguin unes preguntes molt senzilles sobre Manresa Jove podran obtenir bosses de pols de forma gratuïta.

Es recomana que tothom es vesteixi amb samarreta blanca perquè així es veu més el contrast cromàtic i també que portin ulleres de sol.Aquest acte està inclòs dins la programació d’estiu que l’Ajuntament de Manresa prepara per als joves de la ciutat, a través de Manresa Jove, per tal que puguin gaudir d’una oferta d’oci i lleure a preus molt assequibles.

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Maria Nicolau i la cuina del Bages, protagonistes de les novenes Jornades Gastronòmiques
Els Premis Batec reconeixen l'osonenc Jordi de Planell com a Periodista de l'Any
UManresa presenta el nou grau en Dret
El Museu de Sant Fruitós exposa la mostra fotogràfica “Quila-Quila, patrimoni vivent”
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]