La manifestació per demanar l'alliberament dels presos polítics va aplegar uns 200.000 participants segons els organitzadors. L'expedició manresana, va sortir a les quatre de la tarda en, direcció a la ciutat comtal i un cop allà varen anar tots junts amb les pancartes de les cares dels líders independentistes. |