Mitja Marató de la llebre i Cursa dels mil homes a Granera
L'Ajuntament de Granera organitza la cursa
Més informació i inscripcions: www.inscripcions.cat/granera2018 i www.inscripcions.cat/granera2018c

MOIANÈS / Redacció  
04/06/2018 12:16
L'Ajuntament de Granera organitza la primera Mitja marató de la llebre i la cursa dels mil homes, recorregut a on predominen els corriols I uns bons paissatges, passant per llocs emblemàtics del  municipi. La sortida és a les 9 del matí des del Casal. La nova proposta consta de  2 recorreguts:

-MITJA MARATÓ DE LA LLEBRE 21KM
El Casal, Església de Sant Martí, Cal Sintet, Trens, Camp del Bonell, Salomó, Coll d’Ases, Font de l’Avellaner, Cova de les Tutes, Pont del Marcet, La Manyosa, Font Caneletes, Vilarrubia, Còdol Castellar, Carena del Padró, Creu de Llebre i El Casal.Federats: 12 € No federats: 15 € .

-CURSA DELS MIL HOMES 10 KM
El Casal, Cal Martí, Els Abeuradors de l’Agulló, La Manyosa, Font Caneletes, Vilarrubia, Còdol Castellar, El Padró, Creu de Llebre i El Casal.Federats: 10 € No federats: 13 €

Durant el recorregut hi haurà avituallaments i controls per tal de seguir la cursa en temps real. A l’Arribada s'oferirà un pica pica i un beuratge isotònic natural per tal de recuperar forçes.El preu inclou una samarreta conmemorativa de la cursa i premis per el 1 ,2 i 3 classificat de les dues categoríes (masculí i femení) · Inscripcions i recollida del dorsal: de 8 a 8:45 hores
 

Arxivat a: MOIANES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Francesc Comas rebrà la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural el pròxim 3 de març
Manresa reivindica la força col·lectiva de les dones amb el lema 'Teixim aliances. Construïm comunitat'
Jornada de reflexió sobre el futur del ferrocarril
La Cambra porta el comerç de Manresa a descobrir les tendències del retail
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]