Segon partit al sac per a les noies del CN Minorisa
Les noies del CN Minorisa juguen el Campionat d'Espanya de segona divisió femení.
Segon partit guanyat per a les noies que entrena Ángel Peirón

WATERPOLO / Redacció  
06/05/2018 01:35
Les jugadores del CN Minorisa s'han apuntat el segon partit de la competició davant l'Urbat basc, en un partit en què els arbitres han castigat amb el doble de faltes personals a les bagenques. Així i tot, la superioritat de les manresanes ha estat manifesta, imposant-se de manera clara en els tres primers parcials i amb la feina feta van cedir per la mínima el darrer.
Parcials: 5-2,3-1,2-0,2-3.
Alineació i golejadores: L Puiggròs, R Solernou, A Casasayas, I Peiron 1, A Toribio, C Puerta 1, L Flores 1, E Noguera, L Muns 1, J César 2, A Bisbal 6, A César i M Sala.

Arxivat a: WATERPOLO FEMENÍ  CN MINORISA  MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]