Debut golejador de les jugadores de Peirón
En el campionat d'Espanya de segona divisió femení El CN Reales canari no ha estat rival per les jugadores del CN Minorisa en la jornada inaugural del campionat d’Espanya que es celebra a les piscines del Pardo de Santo Domingo de la ciutat d’Alcorcón, propera a Madrid.
CN MINORISA 21 CN REALES 3

WATERPOLO / Redacció  
05/05/2018 21:16
El CN Reales canari no ha estat rival per les jugadores del CN Minorisa en la jornada inaugural del campionat d'Espanya que se celebra a les piscines del Pardo de Santo Domingo de la ciutat d'Alcorcón, propera a Madrid.
El primer parcial ja marcava quin seria el camí que seguiria el matx, doncs, un 6-0, com si fos de tenis, sentenciava ja el partit. Un mal inici del segon quart, 0-2, per part de les illenques, va fer que les manresanes reaccionessin i s'apuntessin també el parcial, 3-2.
La represa, després del canvi de camp, va tornar a ser un festival golejador de les minoristes, es repetia el 6-0 del període inicial.
Amb tot decidit, un altre resultat de tenis, 6-1, que posava a les de Peirón encapçalant la classificació del grup B.
Parcials: 6-0, 3-2, 6-0, 6-1.
L Puiggrós, R Solernou, A Casasayas 1, I Peirón, 1, A Toribio,, L Flores, 3, E Noguera, L Muns 5, J César, A Bisbal, 7, , A César 3 C Puerta 1, M Sala.

Arxivat a: WATERPOLO FEMENÍ  CN MINORISA  MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]